torsdag 3 oktober 2013

Sitter här på jobbet med en kaffe och läskas av ljuva dofter från våran bakmaskin en trappa ner. Vi har som policy att bjuda kunder på nybakta bullar och det doftar alltid kanelbulle här, speciellt på morgonen.

Och för er som har missat så är de kanelbullens dag i morgon och jag måste bara tipsa er om Espressohouse bullar. Jag fick provsmaka dem när jag var och kollade in HM:s rea klockan 08.00 på morgonen förra veckan och de är fantastiskt goda. Bakade på surdeg och sådär lagom kladdiga och söta. Det skall jag unna mig i morgon efter skolan innan jobbet. Puh! Det ska bli skönt med helg. Jag jar nog tagit på mig lite för mycket jobb för att orka med allt. Måste börja veckoplanera bättre. I morgon kommer också första Fredags Frågan.



Mmmmm!

2 kommentarer:

  1. Ahhhh skicka ner nagra kanelbullar till sydafrika taaaack! Gud jag bara dog nar jag sag det har

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag så gärna!! :D Vad gör du i sydafrika? Låter spännande

      Radera