onsdag 2 oktober 2013

Nu är det snart dags för er som vill att söka in till vårterminen på universitet eller högskola. 15 oktober ska det vara gjort. De flesta utbildningar söker man in till för höstterminen men jag vet att lärare och jurist även har antagning på våren och säkerligen har många fler linjer och program detta. Har ni inte kollat upp det så gör det.

Förutom att jag tar upp "bra att veta" saker om ekonomi och intressanta saker kommer jag nu att en gång i veckan, ibland mer svara på frågor om ekonomi, utbildning, finans, om mig, studenttips eller något annat relevant tex jobb, lån, mm. Dom som ställer frågorna är NI och det gör ni på mailen eller kommentar.

sensebysandra@gmail.com

Jag besvarar med glädje de jag kan och även de som inte tas upp på bloggen. Detta gör jag efter läsares önskemål och redan ställda frågor! Kom ihåg:

Kunskap är makt! 

(ingen bild pga att jag befinner mig på jobbet)

1 kommentar: