måndag 7 oktober 2013

Filmen igår var helt fantastiskt bra. Edda Magnasson förtjänar all publicitet och goda kritik hon har fått.  Hon gestaltade Monica bra men mamma som känner till Zetterlunds sen barnsben sa att pappan var lite misstolkad. Helt klart sevärd film. Fick sådan hemlängtan till Munkfors och Hagfors så jag ska åka och hälsa på om några veckor.

Idag har jag gjort det som jag sagt man ska undvika. Låta jobb gå före skola. Idag jobbar jag 09.00-18.00 trots att jag egentligen har föreläsning i Affärsjuridik. Jag känner dock att det som säg på föreläsningarna kan jag läsa i kapp i boken men det är lite dubbelmoral. Undvik i största möjliga mån att missa föreläsningar om ni inte känner er säkra till 100 % på ämnet. Affärsjuridik har jag läst lite innan på gymnasiet så det mesta känner jag igen. Men ändå, ingen ursäkt! Så blir det ibland. Trivs så bra på jobbet som konsult.

(bildkälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar