onsdag 29 maj 2013

studentpresent

Ligger i rodelträningsläge i sängen. Pjuh, denna veckan hitills har varit fullspäckad.

I måndag var det plugg hemma och planering med Linus angående kompisens student.
Igår kom den dagen jag väntat på. Min älskade vän tog studenten och han var så fin. Jag hade dubbelföreläsninh, började 09.00 och slutade 16.00 och fick stressa som en dåre. Men det var det värt.

Han har gått dubbelt så länge som vi andra, vägen har inte varit rak men han gav inte upp. Mäkta stolt kompis. Vi har hängt ihop sedan dagis. I studentpresent fick han en filmsnutt med bilder från dagis och uppåt i åldern. Jättefint redigerat av linus.

Idag åkte jag till skolan även om jag inte hade föreläsning. Pluggade i 7 timmar totalt och planerar att göra likadant i morgon. 5 juni here I come!
Bring me happiness and vacation please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar