lördag 6 april 2013

Efter förekäsningen igår åkte jag lite spontant hem till en vän. Vi tog en kaffe och en promenad och sedan bestämde vi oss för att gå på bio. Mycket trevligt. Bestämde oss också för att käka på Danilo innan något som inte var trevligt. Maten smakade bra men den var inte varm, vi fick inga bestick, betalade för saker som vi inte beställt och både servitriserna och kocken åt framför gästerna. Vi fick också maten på 2 minuter och jag kunde inte undgå att se alla microvågsugnar. INTE VÄRT!

Filmen var inte heller bra. Men jag blev bjuden och kunde inte välja på det blev Jack the giant slayer. Nej, det visste jag från början.

Idag är det många som gör högskoleprovet. Jag gjorde det förra året och minns stressen, pressen och ångesten man hade. Ingen trevlig upplevelse men jag säger; Övning ger färdighet. Så var det för mig. Siste gången jag skrev det nu förra året fick jag bättre resultat. Jag tror det handlar mycket om att vänja sig vid tidspressen.

Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar