torsdag 21 mars 2013

Spring

Efter gårdagens tunga dag kan jag se fram emot i morgon. Då har jag tenta. Det är inte själva tentan jag ser fram emot utan känslan efter det att man gjort den.
Det skall bli så skönt att få lite ångest ur världen.

Idag var jag utanför dörrn för första gången på några dagar. Kallt, blåsigt och tråkigt. Som det brukar vara i Göteborg. Efter det somnade jag på soffan då jag insåg att jag inte är riktigt bra än. Min kropp har tagit stryk av sista tidens stress och influensa.. Jag har ingenting kvar. Jag är på gränsen til extrem undervikt igen.

Jag ser fram emot våren. Då blir det positivare, och rikare i form av utdelningar!! Jag har bestämt mig för att köpa mig något fint i form av en liten resa någonstans för en del av kosingen. Frågan är... skall man plugga lite extra inför tentan i morgon, eller skall man hänga på sistaminuten.se och drömma sig bort?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar