tisdag 26 mars 2013

Ledsamhet efter ledsamhet. Bortgång i släkten och det är återigen svårt att koncentrera sig på skolan och det positiva. Jag har väldigt lätt att stressa upp mig över saker och ting vilket gör att jag lätt blir extra ledsen. Till råga på allt har jag tenta i morgon och har inte läst särskilt mycket inför den. Förståligt är väl det med tanke på det inträffade...

Jag måste ändå se till att hålla huvudet ovanför ytan och fortsätta med livet. Att jag stannar upp och bara är ledsen gör ingen glad. Det finns ändå ingenting jag kan göra.. Klart jag får vara ledsen men jag skall nog försöka få gjort allt det jag planerat i veckan ändå..

1 kommentar:

  1. Hejsan cool blogg du har !
    Låter som en rolig vecka :D
    Hoppas du mår bra och att du får en awesome dag! Kolla gärna in min blogg med, en tjejblogg som skiljer sig en massa ifrån andra vanliga tjejbloggar!
    Kramar på dig!

    SvaraRadera