tisdag 12 februari 2013

Sportlov

Åh, jag saknar den känslan. Känslan av en hel vecka ångestfri ledighet!
Visserligen har jag ingen mer föreläsning denna vecka men ledig är jag då inte. Handleningstillfällen, grupparbeten och kompletteringar måste fixas.

Det är väl lite typskt att en dag som denna, när jag har väldigt lite måsten och tid för att faktiskt göra någonting annat så kan jag inte komma på någonting jag tycker är kul. Jag har begravt mig själv i studier så länge att jag inte försdtår världen utanför.. Nä kanske inte riktigt men jag har glömt bort vad jag tycker är roligt att göra. Det enda jag kan komma på som jag kan göra är att städa..

Men den när blev det roligt!?

Finns det någonting kul en fattig student kan hitta på en tisdag som inte helt fylld med plugg och måsten?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar