fredag 21 december 2012

Jullov?

Ja tack! Nu är jag föreläsningsfri fram tills den 7:e januari.

En annan stor ångestklump har släppt. Jag har nämligen bytt grupp i grupparbetet i redovisning.
Jag var den enda i den förra gruppen som var på föreläsningarna och som tog den avtalade tiden om möte på allvar.

Jag menar vi studerar ändå på högskloenivå. Det är inte gymnasiet all over again. Blev förbannad på dem rent ut sagt. Dom har själva valt detta lixom!
(Men det var också bara jag som fick godkänt på senaste tentan. Mohahaha)

Dom lär bli riktigt pissed off när dom får höra att jag övergett dem och lämnat dem åt sina egna öden... det kan de gott ha!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns, grupparbeten är något jag har svårt med också - brukar alltid finnas någon/några som är oseriösa, men en hel grupp? Ouch :)

    SvaraRadera